BoskiePiersi.pl

implanty, opinie, kliniki

Czy miałyście spuchnięty brzuch po narkozie?

Spuchnięty brzuch po narkozie

Opinie z grupy na Facebooku:

Anestezjolog uprzedzał mnie, że mogę mieć opuchnięty brzuch po narkozie i że podobno dosyć często to się zdarza.
Pierwsze dni byłam spuchnięta jak beczka, brzuch jak 6 miesiąc ciąży i myślę, że to bardziej po narkozie niż tabletkach.
Opuchnięty brzuch miałam około 10 dni.
Opuchnięty brzuszek miałam jakieś 3 tygodnie albo ciut dłużej.
Mówiła mi pielęgniarka, że to przez opuchliznę, która schodzi w dół, ale znika po czasie.
Zejdzie do 4-5 tygodniach przynajmniej tak mi tłumaczono i u mnie tak też było.
Mi utrzymywał się około 4-5 dni.
Mi ok 3 tygodni ;) Efekt narkozy. Nie martw się, zejdzie.
Tydzień, dodatkowo leki przeciwbólowe np. pyralgina zatrzymuje wodę, po odstawieniu leków w 2-3 dni problem ustąpił. Pij dużo wody i herbatek ziołowych typu pokrzywa, rumianek. Unikaj cukrów i soli.